.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو نويد رهبر انقلاب به سيدحسن نصرالله

عليرضا زاکاني با بيان خاطره‌اي از ديدار با «سيدحسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان گفت: پس از پايان جنگ ۳۳ روزه سيد حسن نصرالله به ايران آمد؛ در ديداري كه با او داشتيم، گفت: سال ۲۰۰۰ عرصه به ما تنگ شد و تصميم گرفتيم عقب‌نشيني كنيم؛ در حزب‌الله به‌طور جدي به اين جمع‌بندي رسيديم؛ به ايران آمديم و ۳ روز با مسئولان ايران مشورت كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه بايد عقب‌نشيني كنيم.

به گزارش جهان، نماينده مردم تهران افزود:خدمت حضرت آقا رسيديم؛ شرايط را به ايشان توضيح دادم؛ وقتي طرح عقب‌نشيني را مطرح كردم، آقا فرمودند «شما حق عقب‌نشيني نداريد.»

من گفتم: «با مسئولان ايران صحبت كرديم.» ايشان فرمودند: «اشتباه كردند، شما حق عقب‌نشيني نداريد؛ برويد مقاومت كنيد.»

وظيفه ما تبعيت بود و گفتم: «چشم مقاومت مي‌كنيم؛ در دلم گفتم ما شهيد مي‌شويم و اين جريان مي‌خوابد.» نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: « عنقريب شما پيروزي خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند.» اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كرديم؛ تا اينكه عقب‌نشيني فضاحت‌بار دشمن در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد. با خود گفتم آقا، دوتا نويد به ما دادند يكي نويد پيروزي و دومي نويد زنده بودن ما كه در اين پيروزي بود. پس از پيروزي ديدم تمام كساني كه در آن ديدار حضور داشتيم، زنده‌ايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.